Možnosti mobilního marketingu

Kolik lidí využívá mobil pro vyhledávání webových stránek? Jaké má výhody mobilní marketing? Dočtete se v tomto článku.

Podle nejnovějšího výzkumu NetMonitoru se návštěvnost webových stránek z tabletů přehoupla přes milion uživatelů a 2,8 milionů uživatelů používá k surfování po internetu mobil. Nejčastěji jsou vyhledávány zpravodajské weby, domovské stránky portálů a bulvární magazíny. Počet zobrazení stránek z mobilních zařízení se neustále rychle zvyšuje – z tabletů se meziměsíčně zvyšuje o 5 milionů. Další zajímavý údaj je, že počet návštěv internetových stránek je vyšší o víkendech. Nejvyšší nárůst zaznamenalo sledování multimediálního obsahu. To jsou zajímavé údaje, které využívá také mobilní marketing.

Výhody mobilního reklamního sdělení

Proti klasickému internetovému marketingu má mobilní marketing několik výhod. Chytrý telefon nebo tablet nosí stále u sebe čím dál víc lidí a tráví na něm stále více času, ať už prací nebo zábavou. Mobilní reklamní sdělení je pak vnímáno osobněji a pozitivněji. Výhody mobilního marketingu můžeme shrnout do zkratky MAGIC:
Mobile – mobilní
Anytime - kdykoliv dostupný
Globally – globální
Integrated – integrovaný
Customised – přizpůsobený potřebám spotřebitele

Formáty mobilní reklamy

Mezi už klasické formy mobilní reklamy patří využívání SMS, MMS, obrázky, hry apod. S příchodem chytrých telefonů a s připojením k internetu se možnosti mobilní reklamy rozšířily prostřednictvím nejrůznějších aplikací a LBS (location based services) s velmi účinným cílením díky poloze uživatele.

Uživatelé, kteří právě prochází kolem kamenné prodejny, dostanou SMS s nabídkou, která má za cíl podpořit impulzívní nákupy. Podle nejnovějších studií firmy InReality 75% zákazníků vytáhne mobil i v kamenném obchodě, což je velká výzva pro obchodníky. Návštěvníci totiž porovnávají ceny, sledují nákupní seznamy, sdílí fotografie produktů, hledají informace o zboží, využívají slevové kupóny atd.

Lidé různého věku už dávají přednost digitálu před televizemi. Přesun ke konzumování digitálního obsahu se netýká jen mladé generace. Pro marketéry je u digitálu výhoda lepší měřitelnosti než u televizního vysílání.

Možnosti mobilního marketingu

 

 

Technika

Více článků

Bydlení

Více článků

Rodinný dům, mezonet nebo půdní byt? Tam všude může skvěle sloužit interiérové schodiště ze dřeva. Stane se nejen spojením dvou podlaží, ale při...

Malé rozvojové plochy a vysoká cena stavebních pozemků způsobuje, že se nové byty v hlavním městě staví hlavně v rámci větších rezidenčních domů. V...

Před ostrým startem sezony nepodceňte důkladnou přípravu. To, co investujete do zdraví a vitality rostlin a zahrady hned na začátku, vám ušetří...

Styl

Více článků
Uložit
Nastavení cookies
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Povolit vše
Zamítnout vše
Funkční
Nástroje používané k tomu, aby vám při procházení webu poskytovaly více funkcí, může to zahrnovat sdílení na sociálních sítích.
AddThis
Souhlasím
Odmítnout